Winkelwagen

Over ons

Met verlichting van Bamled zijn jouw verlichting, lichtbronnen en lampen spot-on.

Wat is ontstaan als een klein bedrijf in Friesland is in de afgelopen jaren uitgegroeid naar één van de grootste webshops in lichtbehandeling. Onze missie is iedereen voorzien de juiste sfeermaker. Wanneer je houdt van hout, led of spot Bamled is jouw leverancier.

Velen klanten hebben het licht gezien en gingen je voor.

Met honderden artikelen op voorraad kun je altijd bij Bamled terecht voor jouw sfeermaker. Onze adviseurs voorzien je graag van advies. Neem contact op met onze lichtexperts voor het kiezen van de juiste verlichting. 

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Verzending & bezorging

Alle bestelling voor 16:00 proberen we de volgende dag bij u te leveren. Dit lukt niet altijd maar we doen ons best.

Al onze leveringen worden verzorgd door PostNL

Ja dat kan. Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je automatisch een mail van ons. In deze mail staat een Track & Trace code van PostNL waarmee je de zending gemakkelijk kunt volgen.

Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt. In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen

Betalen

Aan jou de keuze, je kunt zowel vooraf als achteraf betalen. Als je vooraf betaalt wordt je bestelling verzonden nadat wij je betaling hebben ontvangen. Wil je achteraf betalen, dan kun je kiezen voor rembours of Klarna. Als je voor achteraf betalen met Klarna kiest, dan kun je tot en met 14 dagen na het plaatsen van je bestelling betalen. Betalen doe je vervolgens via de website van Klarna of via de Klarna app. 

Een overzicht van de verschillende betaalmogelijkheden vind je hier.

 

Heb je vragen aan onze klantenservice? Dan horen we dat graag

iDEAL

iDEAL

Je kunt direct tijdens het bestelproces de betaling vertrouwd, veilig en gemakkelijk afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt gebruik maken van iDEAL zonder dat je jezelf hiervoor hoeft aan te melden. De betaling wordt direct door ons ontvangen en wij nemen je bestelling dan ook direct in behandeling.

Klarna

Achteraf betalen met Klarna

Als je voor achteraf betalen met Klarna kiest, dan kun je tot en met 14 dagen na het plaatsen van je bestelling betalen. Betalen doe je vervolgens via de website van Klarna of via de Klarna app.

Mastercard

Mastercard

Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De creditcard transactie zal per direct worden belast.

Visa

Visa

Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De creditcard transactie zal per direct worden belast.

American Express

 

American Express

Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De creditcard transactie zal per direct worden belast.

Paypal

Paypal

Je kunt direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met de online betaalservice van Paypal. Je moet hiervoor wel lid zijn/worden van Paypal. Met Paypal kun je online betalen zonder financiële gegevens bloot te geven, zij bieden tevens aankoopbescherming en voorzien in geschiloplossing.

Apple Pay

 

Apple Pay

Betaal makkelijk online met Apple. Wanneer je met Apple Pay betaalt, krijg je de optie om een betaalkaart te kiezen. Je bevestigt daarna je aankoop via je smartphone of tabled met Touch ID of Face ID.

We bieden eigenlijk voor elk land in Europa de meest gangbare betaalmethode aan. Kun je niet betalen met je favoriete betaalmethoden, neem dan even contact op met onze klantenservice, we kijken dan graag met je mee om een oplossing te vinden.

Ja zeker als u om de factuur vraagt mailen we die meteen. 

Je kunt bij Bamled helaas geen producten op rekening kopen. Wel kun je via rembours achteraf betalen.

Service & Garantie

Heb je een vraag of opmerking?

Je kan ons bereiken op de volgende manieren en tijden:

Bereikbaar via:

Als je je bestelling wilt terugsturen, kun je deze eenvoudig aanmelden via het retourportaal

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:
  • werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur
  • zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • zondag van 12:30 tot 21:00 uur

Je krijgt van Bamled 1 jaar garantie op je aankoop. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Als een artikel binnen de garantietermijn van 1 jaar kapot gaat, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We gaan dan direct aan de slag om het voor je op te lossen.

In een aantal gevallen kun je helaas geen aanspraak maken op de garantie:

  • Wanneer je niet naar behoren met het artikel bent omgegaan;
  • Wanneer je andere veranderingen aan het artikel hebt aangebracht;
  • Wanneer de datum van de factuur niet klopt;
  • Wanneer de gebruiksaanwijzingen niet goed zijn opgevolgd, of beschadigingen door opzet of nalatigheid zijn ontstaan;
  • Bij extreme weersinvloeden;
  • Bij oververhitting door verwarming of door het gebruik van een hogere wattage dan voorgeschreven;
  • Bij blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude.

Bij Bamled is de wettelijke garantie van toepassing. De aangeboden garantie van lampenlicht is een extra service.

Jammer dat jouw artikel niet werkt of beschadigd is. Je kan contact opnemen met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk voor jou wordt opgelost!

Retourneren

Niet helemaal happy met je product? Geen probleem, je kunt je producten altijd retourneren bij Bamled.nl. Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product(en) aan te melden voor retournering. Dit doe je gemakkelijk via het retourportaal

Je hebt gedurende 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om te beslissen of je het product wilt behouden. Als je iets wilt terugsturen, is het van belang om je retour binnen deze termijn aan te melden op het retourportaal. Nadat je je retour hebt aangemeld heb je 14 dagen om het pakket bij een PostNL punt af te geven.

Het volledige aankoopbedrag van producten die je retour stuurt, wordt binnen uiterlijk 14 dagen nadat de afdeling retouren je pakketje heeft ontvangen teruggestort. Als je de gehele bestelling terugstuurt, worden ook de eventuele verzendkosten van de heenzending aan je terugbetaald. Het bedrag wordt gestort op de rekening waarmee je de bestelling ook betaald hebt, tenzij je anders met ons afspreekt. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat de afdeling retouren je pakketje binnen meldt. Het is belangrijk om je retour vooraf aan te melden bij de klantenservice zodat we je retour goed kunnen terugbetalen. We mogen wachten met de terugbetaling tot is bewezen dat je pakketje goed is aangekomen. Bewaar daarom altijd even je retourbewijs tot je de terugbetaling hebt ontvangen.

Wanneer je met rembours of in de winkel hebt betaald zullen wij na ontvangst van de retourzending contact met je opnemen om je bankgegevens op te vragen. Deze kun je uiteraard ook al doorgeven als je je pakketje retour aanmeldt bij de klantenservice. Vervolgens wordt het bedrag teruggestort op je bankrekening.

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.